alksdj (02-02-15), M3RS4D 50062 (02-02-15), Optimus Prime (04-02-15), Shahryar (02-02-15)
سلام
امیدوارم اینجا مسئولین پشتیبانی یا دوستانی که نسبت به محصولات آواژنگ اطلاعی دارند پاسخگو باشند
مشکل بنده با کارت گرافیک است gigabyte r7 260XOC 2GBddr5 rev 2
البته قبلا مفصلا در این رابطه صحبت کردم در تاپیک زیر
مشکل سیاه شدن مانیتور
مشخصات سیستم :
MB : gigabyte ma 770 ud3 bios version : F10
cpu : phenom x4 965 black edition 3.4
Ram : 2*2gb 1333 corsair
power : 530 Green
Os: win 7 ultimate sp1
version amd drive : 14.12 Omega
-=-
بعد از سیاه شدن مانیتور که کارت رو فرستادم گارانتی
و پیگیری هایی که خودم تلفنی داشتم ، ابتدا مشکل بایوس کارت گرافیک ذکر شده بود ( در انتها مشکل توسط همکاران اواژنگ اینطور بیان شد که مکان اشتباه هلوگرام باعث این مشکل بوده !!! ) ، دوستان زحمت کشیدن و مسئله رو حل کردند و وقتی کارت رو فرستادن شهرستان که برم تحویل بگیرم ، وقتی رفتم تحویل بگیرم دیدم 2 نقطه مختلف (2 جای مختلف ) از پشت برد زرد رنگ هست ! خلاصه باتوجه به وضعیت گارانتی که تازه 4 ماهه کارت رو گرفتم و تغییر رنگ ، این موضوع رو به نماینده آواژنگ نشون دادم و ایشان هم مشاهده کردند ، همکاران آواژنگ در تهران گفتند که زردی مشکلی نیست کارت رو ببرید استفاده کنید ما در سیستم زرد بودن برد را ثبت کرده ایم ، خلاصه کارت رو ما گرفتیم 5 روز نمیشه باز یک مشکل دیگری بوجود آمده ! پرش تصویر که هر از گاهی بوجود میاد لازم به ذکر است این مورد در زمانی هست که سیستم در حالت کار عادی مانند جستجو در اینترنت اتفاق می افتد. با مانیتور دیگر تست شد ، با نسخه دیگر درایور ، رم دیگر ، با وردوی دیگر ، رزولیشن و .. نشد که نشد،
جالبی قضیه اینجاست که بنده در حال حاظر با یک کارت گرافیک256 DDR2 که در سیستم وصل کردم هیچ مشکلی ندارم !!
خلاصه ما کارت رو فرستادیم گارانتی و متعجب هستیم از این مشکل که کارت در یک ماه برای 2 بار آن هم کمتر از یک هفته فرستاده میشود گارانتی
آخرین ویرایش توسط shintaro در تاریخ 02-02-15 انجام شده است
alksdj (02-02-15), M3RS4D 50062 (02-02-15), Optimus Prime (04-02-15), Shahryar (02-02-15)
|
با سلام خدمت دوست عزیز
شماره قبضی که برای کارتتون صادر شده و زمان تحویل به گارانتی رو اعلام بفرمائید برای پیگیری بیشتر کارت شما .
با تشکر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Avajang برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ممنون از پیگیری شمابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من کالا رو برای بار دوم امروز از شهرستان ارسال کردم
شماره رسیدی که به من دادن امروز : 458
تاریخ : امروز 13 بهمن 93
alksdj (02-02-15), AMD>INTEL (02-02-15), M3RS4D 50062 (02-02-15), Shahryar (02-02-15)
هدف مجموعه آواژنگ رضایت شماست . اینطور موارد تو پروسه های کاری پیش میاد .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط shintaro برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این شماره قبض توسط آواژنگ به شما داده شده است یا نمایندگی که تحویل دادید .
با تشکر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Avajang برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سپاسگزارم بزرگوار برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این شماره قبض رو نماینده آواژنگ که در شهرستان است به من داده
من از زمانی که سوکت 478 داشتم از گیگا استفاده میکردم و کاملا راضی بودم
حتی اکثر قطعاتی هم که داشتم گیگا بوده فکس مودم و ..
ولی سر این گرافیک و این مشکلاتش
حقیقت با توجه به اینکه ارتقای سیستم رو در پیش دارم در انتخاب محصولات گیگا کمی دچار تردید شدم
alksdj (02-02-15), AMD>INTEL (02-02-15), Avajang (02-02-15), M3RS4D 50062 (02-02-15), Shahryar (02-02-15)
دوست گرامی مشخصات کامل به همراه شماره پیگیری که آواژنگ برای کارت شما صادر کرده است رو برای من پیام خصوصی کنید تا رسیدگی کنیم .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط shintaro برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با تشکر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
|
دوست عزیز اینکه یک کالایی مشکل داشته باشه چیز عجیبی نیست، بالاخره پیش میاد کالا هایی که معیوب باشند.
الان سری دومی که ارسال کردید، گارانتی چه جوابی به شما داد؟
میخواهم بدونم اگه به خوبی داره جریان پیش میره، بگذاریم بره ، اگه میبینید برخورد نابجایی یا چیزی هست تا ما پیگیری کنیم از طرف e-Support.
به هر صورت تیم e-Support در خدمت شماست تا نتیجه مطلوب را بگیرید. برای همین من به نظرم میاد بهتره که صبر کنید ببینید گارانتی چی کار میکنه. اون زردی هم برای تعمیر برد هست. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
alksdj (02-02-15), AMD>INTEL (02-02-15), Optimus Prime (04-02-15), shintaro (02-02-15)
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شهریار عزیز من هیچ حرفی ندارم
ولی چیزی که من رو این وسط کمی من رو ناراحت کرده اینه هست که من میگم عزیزان آواژنگی این زردی برای تعمیر هست همین طوری برد زرد نمیشه
دوستان در اواژنگ میگن هیچ چیزی رو ما دست نزدیم ، خوب این یعنی همینطوری زرد شده ؟ اونم بعد از بازگشت از گارانتی
-=-
حالا بحث از این گذشته باتوجه به صحبت شما چشم صبوری میکنیم ببینیم پاسخ دوستان در گارانتی چگونه هست اگر بحثی بود این اطلاع میدم
من گیگابایت رو بیش از این حرفا قبول دارم و امیدوارم مسئله حل بشه
=-=
از پیگیریتون سپاسگزارم
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
7970 (04-02-15), AMD>INTEL (02-02-15), Optimus Prime (04-02-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks